söndag 9 mars 2008

Melodifestivalen..



Gud vad jag har blivit insatt i denna tävlingen nu..har nog aldrig tidigare sett alla 4 deltävlingar,men nu har jag det,så nu vill jag inte missa en minut..Märkte det igår när jag var hemma hos Jenny och hon ville snacka och inte alls var lika inne i det,men det var ju döspännande igår! Blev väldigt förvånad men GLAD! när Nordman vann över Carola o Andreas-gillar hans låt mer o mer,dessutom tror jag att han har ett hjärta av guld.Nästa negativa förvåning var att Sussie.T låt var så poppis..så deprimerande,trist låt! Och sist men inte minst hur kunde Sibel gå vidare istället för Ola????skitkasst,gillar inte alls den låten..såg ni hur hon sprang runt o betedde sig som en barnunge..?Löjligt!Dessutom gillade jag Olas låt. Ser fram emot nästa lör i Tvsoffan,då sitter jag i en soffa vid värnhem m Annsann,vet inte vem jag vill ska vinna då,kanske Perrelli,kanske Bengtzing,kanske Nordman,kanske Sanna..?
Det var absolut trevligt igår! Jag o Jenny gick till en liten restaurang vid henne i äkta möllanstuk,vi käkade vegetarisk burrito+öl,gott o billigt!
Sen festivalen+rödvin,och lilla supersöta Noélia.

Inga kommentarer: