torsdag 13 mars 2008

Veckan..

Hej!Kan inte kalla det en höjdar-vecka precis..Är så sjukt trött på mina kollegor så jag vet inte var jag ska bli av..spydiga kommentarer,negativa,konstig människosyn-Do I need to say more?? Ångrar dessutom gitarrlektionerna djupt! Mkt pga att jag vil ha så lite kontakt med människorna som möjligt-de flesta iaf+har inte lust med 7 tis kvällar till-finns bättre saker för mig iaf hihi att göra..Positivt är iaf att imorgon är det fre och skolan på ön,yippy-inga kontrollfreaks+trista,deppiga människor! Ska även på afterwork på nama imorgon,tror det blir riktigt kul!!Vi blir ngra stycken om ingen backar ur..Angelica,Jane,Broderick och Eva,kul.Blir nog lite sushi.. och mkt vin..! Nu ska jag snart till thaihouse och köpa riktigt good mat,finns det ngt bättre?love thai-kycklinggryta med ris. Om någon singelkille kollar in denna sidan så kom till nama imorgon för jag kommer inte vara så svårraggad direkt..hehe-redan trött på celibatlivet,det funkar liksom inte, och orgasmer i sömnen tyder på att det är föör trögt på den fronten..so help!haha.
Sen ikväll blir det Brottet,den serien är så jäkla bra,synd om er som missat-ladda ner! Blir nog även Dr.Phil.Nä nu måste jag steka blodkorv till min lilla vovve.
Kisses och ifall någon som läser detta nu känner för att joina imorgon på nama so let me know!R

Inga kommentarer: