söndag 30 mars 2008

Söndag igen..

Mina söndagar är rätt lika..lite trist kanske,men skönt ändå på ngt vis att bara slappa,innan arbetsveckan tar fart igen..Måste tyvärr ta tag i lite trista saker nu strax:diska en jobbig,stoor disk,öva gitarr,suck!och fortsätta att tvätta.
Idag har jag kollat in reprisen på lets dance,(fan vilket grymt shownummer Tina o Tobias hade!)varit ute med Nissen o suttit framför datorn nu en stund.
Ikväll blir det mys med Wallanderfimen(-som vanligt)Och f.r.o.m tis går jag ner i tid både på gott o ont-jag slipper människorna där,men samtidigt hade jag hellre jobbat heltid p.ga pengarna..
Om någon undrar så fick jag inte oväntat besök inatt,(som tur var)men har ändå svårt att sova när jag vet att HAN kan dyka upp.. Jag vet att han var ute igår i Kph-jag skulle egentl följt med men p.ga Nissen blir det för mkt projekt för mej att åka dit o festa,han var där med b.l.a Jane o Nico.
Han skickade ett sms typ 6.15 där det stod:Love u,Jane kommer med rapport..Så vi får väl se vad som hänt..Smsade Jane i fm men inte fått ngt svar så hon kanske är en smula bakis..Skönt att jag inte är det.
Några tankar jag haft under helgen:1,Killar skärpning!!Ni tror väl inte på fullaste allvar att en vettig,vuxen tjej blir intresserade av er ifall ni har en flashig bil..Nä skaffa en stark självkänsla först, sen kanske vi uppskattar bilen mer!
2,TJEJER!ingen tycker det är kul att umgås med en perfekt skyltdocka som bara har perfektionism i tankarna-nä flippa loss,var dig själv,bjud på dig själv,umgås med olika typer-och se upp till BRA människor av rätt anledning..
3,Har svårt för pretentiösa människor som sätter sig i ett fack-typ bara möllan duger,eller Lilla torg-testa nytt o sätt dig inte i ett fack,mingla!
4,Inte alltid kul att vara singel(-det vet jag)Men det är fan så mycket bättre än att ha en kille som sänker dig totalt,inte värdesätter dig eller visar sin kärlek och uppskattning till dig,Nä dumpa-spelar ingen roll om det finns barn,pengar i vägen-klart jag tycker att man ska kämpa på mer om där är barn i bilden-men inte till vilket pris som helst-TA INTE SKIT!! Oj det blev långt..hihi.Pussss Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan inte mer an hålla med om allt!!!!!
Kicka

Anonym sa...

Nä visste först inte hur jag skulle lägga upp det..vill inte vara för mkt moraltant men tror det blev ok.Nu blir det hortvätt sen bakis-fast inte för mig pizza med Nico,Jane o Tilde.Kisses hörs imorg!R