måndag 24 mars 2008

Påskmiddag i Lyngby.

Idag har jag o Angelica varit i Lyngby(-strax utanför kph)hos min faster Tine och hälsat på lite familj,jättetrevligt som vanligt-synd bara att man alltid måste rusa iväg när man nyss kommit till ro där-(man ser ju inte alla lika ofta)Men har man hund så blir det ju så..Förrutom familjen Hallum-Tine,min faster+hennes man Roy och deras barn David 5 år+2 vovvar,så var min kusin Maja där med sin pojkvän Jonas,även min kusin Majas bror Ronny med frun Hanne och deras 2 barn+en på väg-där går det undan,han är typ 26..Gitte min andra faster som jag har bra kontakt med var med där tillsmmans med sin yngsta son Daniel 14 år,Roys mamma var också där,lite klyddigt I know..Vi åt iaf supergod mat b.la laxsandwich,kycklingfilé,pastasallad,fläskstek och rödkål(-inte jag då)Sen till kaffet fick vi dansk äpplekaka med fruktsallad+choklad.
Nu är jag rätt trött,lång dag+resan-som tar lite på mina krafter..men det gick helt ok.
Så nu blir det lugn kväll med Wallanderfilmen+mys med Nisse o Luki. Sätter in lite bilder.
P.s Fick ett sms av Nik igårkväll där det stod: love u,(men det räcker ju tyvärr inte..suck)han försökte även ringa,men jag svarade ju inte.Jag hoppas att jag kan behålla en positiv syn på kärleken,blev lite inspirerad av min faster Gitte,(hon är ca 45 år,har 3 barn och har varit singel ett bra tag)hon sa iaf jag hade gärna kunnat tänka mig att gifta mig igen,själv känner jag att jag har lätt för att tappa tron på kärleken-efter allt som hänt och det känns riktigt jobbigt för då sätter man sig i en slags offerroll..och det tycker jag är mycket negativt.Puss Becca

Inga kommentarer: