onsdag 26 mars 2008

Life sucks..

Usch,jag vet otroligt negativ titel men vad fan,inget går ju rätt för mej..inte nu iaf,P.ga budgetproblem så kan jag inte jobba kvar efter sista maj,jäkligt trist i sommar-mkt fritid-lite cash,det går inte ihop..Men jag brukar vara bra på att se det positiva och det är att jag snabbar på med min utbildning så att jag sen har möjlighet att söka andra jobb,runt om. Fick även ett till negativt besked ang jobbet,som jag gärna tar upp med den som frågar,(men vill ej skriva det här)Väldigt trött på min arbetsplats,eller situationen där rättare sagt-(fast det vet ni ju redan)Och nu är jag nyligen hemkommen ifrån möte..kul varit igång-jobbat sen 7.30..Och långa dagar att se fram emot.. Nä nu får jag skriva lite positivt med,om inte annat så för er skull:1,kanske reser till (förmodligen) Barcelona i sommar,2,Nama på fre+ev glasklart-(det hade jag behövt)3,Nästa helg igen birthdayparty för min gooda väninna Annsofi+utgång.4,Om ngra veckor kommer Gitte-min danska faster+barn-mina kusiner hit och vi ska gå ut o shoppa+käka.5,Tine-faster+Gitte kommer hit i sommar.
6,Jag fick rätt mycket pengar tillbaka på skatten.
Vill gärna be er att kommentera mina inlägg!!!!Annars vet jag ju inte om ni uppskattar eller läser det jag skriver-det går snabbt att lägga in ngt,Tack Jenny,Angelica och Eduardo för inläggen. Dessutom vill jag säga till er att använd er inte av mina länkar till vänster när ni ska kolla inlägg utan gå uppifrån och ner,tills jag listar ut ett bättre sätt-annars missar ni foton etc.
Nu blir det lite tv o mat.Kram Rebecca

Inga kommentarer: