onsdag 5 mars 2008

Min familj

Jag bor tillsammans med mina djur:nakenhunden Nisse som jag haft i 10 år nu,Min katt Lukas som är ca 6 år,och min fågel Kalle som är ngnstans däremellan..
Min släkt är inte så sammanhållande á la svensson direkt..Min mamma har en tvillingbror som hon inte är på jättegod fot med längre,men ok nu,han bor dock i Thailand numera,han har iaf 2 brn som jag har kontakt med dels Johannes 27 år som jag haft kontakt med sen vi var små,sen tack vare Facebook har jag fått väldigt god kontakt med hans dotter Lina 22 år,tanken är att vi ska träna ihop..det händer väl snart..vi har iaf börjat umgås ihop. Jag har nästan hela mitt liv bott ihop med min mamma-Lis,ej med min pappa,vi förlorade kontakten när jag var ca 10,11 år.Har även på senare år fått kontakt med lite släkt ifrån min pappas-den danska sidan,familj,det känns jättebra! Fått 3 danska fastrar jag har god kontakt med,ngra kusiner m.fl.Måste tillägga att jag har fantastiskt goda vänner som jag räknar som familj med. Jag bor på Limhamn i en etta-40kvm,men drömmer mig bort till större,lyxigare hem...gärna med en egen familj med många barn o charmig man hihi,WHERE ARE U?? Godnatt alla.P.s Åk med bilder på familjen/släktingar.

Inga kommentarer: