onsdag 29 april 2009

Back to school.

Idag var jag i skolan igen o snart får jag skrivkramp:)vi skriver hela tiden nu för att beta igenom alla ämnena,men det gick väl ok vissa saker bättre än andra såklart..
Inte så duktig på lagar o sånt..än..
Riktigt kul att berätta för min gulliga lärare om mitt nya jobb:)hon blev såå glad för min skull:)
Hon trodde också att jag kommer bli klar i tid tills mitt nya jobb börjar 1/8 o det betydde mkt att få höra det-vi har ju inte alls vetat hur vi ligger till o som skrivet vissa prov har verkligen inte känts som de har gått bra..Men hon sa om du fortsätter i denna takten så är du nog klar i Juli iaf.
Och nyss ringde min snälla mamma o sa att jag kan gå o shoppa lite imorgon,(för jag behöver verkligen sommarkläder..)O nu har ju värmen kommit härligt!
Känner att jag är lite av en actionseeker just nu..vill gärna att det ska hända en massa kul,känns så associalt att sitta hemma själv just nu..
Längtar till nästa helg då blir det FESTA!
Valborgshelgen blir lugn för min del,min family fr DK kommer ju över på Lör med:)
Ha en nice kväll,Becca P.s The secret har funkat rätt bra idag,fortsätter att kämpa på..

Inga kommentarer: