torsdag 30 april 2009

Oh happy day!









Ja en riktigt nice dag idag:)
Först skola som gick rätt bra,kändes det som+kort dag.
Gick till Entré på lunchen o spana in lite shoppinggrejer köpte en tröja för att sen köpa mer efter skolan efter jag hade slängt i mig en liten kycklingkebab.
Köpte lite tröjor i glada färger-det var
målet efter föör mkt svart..Kan behövas färg nu på våren+sommaren:)
Thanks mum!!
Kan också säga att The secret-planen gick riktigt bra idag eller går bra rättare sagt..man måste verkligen leva sig in i det o spela lite;)O hitta sin egen stil i det.
Saker jag blev sugen på som jag inte än har köpt:Lars Wallins lipgloss Natasha(-som Gynning har)men sen kom jag på att jag har ett gammalt läppstift-YSL som är väldigt likt det så nu är jag mer sugen på ett glansigt peach juicy tubes lipgloss.
Sommarparfym:Har inte hittat en bättre än Narsisco Rodrigues (så det blir nog det denna sommaren med)men Burberry summer är fräscht.
Dagens känsla-How u been?-SEXYYY..;)Ha en härlig valborg,Becca

Inga kommentarer: