lördag 25 april 2009

Solig o skön dag:)







Haft en mys dag idag-gick först en runda med nissen sen gick vi o köpte stor frukost på Lieto o tog med det hem till min trädgård,mys att sitta i solen:)
Sen gick vi o köpte blommor till min balkong-älskar hortensior på balkongen(-inga vanliga,trista i balkonglådan inte)Sen har jag ju min fina solros som jag fick ifrån jobbet där också,(kommer fler blommor senare o ska försöka hitta fina kuddar till stolarna med.)Lukis har fått ut sitt lilla kryp in där med:)
Såklart fick Angelica plantera..klarade knappt att ta blommorna i affären-hatar dirt på händerna..princessvarning I know but thats me..:)
O Angelica var grym o snabb på det såklart..TACK SWEETS!
O nu har Angelica åkt,hon skulle ha med sig hem en väninna till Kph så hon hade lite brådis.
Nu blir det lite beer på balkongen,plugg,ut med nissen o slökväll med b.l.a Robinson.
Blev rätt! sent igår..;) så blir nog lite vila också,känner mig lite halvsliten men glad. Ha en härlig Lördag friends,Becca

Inga kommentarer: