måndag 20 april 2009

Duktig-dag?

Ja idag när jag är ledig behöver jag ta tag i några saker..känner inte för det dock..väldigt svårt för att sätta igång med städning just nu känner jag..ingen organisationsförmåga för tillfället,igår visste jag inte alls vad jag ville köpa hem o äta tex..Jaja I- landsproblem..
Så nu ska jag ta tag i en äcklig,trist disk..sen köpa hem lite thailunch o plugga/skriva..
Även sola mig lite på balkongen med tidningar:)
Annsofi vill ha med mig till bo01 o det låter nice men tror inte jag får så mkt gjort idag då så bäst att skippa:(But another day baby!
Sen blir det väl mystvkväll då i ett städat hem:)
Imorgon back to work,men där är så trevligt så känns som no prob.Ha en god start på veckan alla,Becca(-som måste sluta sitta framför denna beroendeframkallande datorn..)

Inga kommentarer: