torsdag 2 april 2009

Oh happy day!


Shit annu battre dag idag,borjade med en god grotfrukost-alskar grot.. sen var det dags for repetition av en musikal-konsert som barnen i aldrarna ca 3-7,8 ar med i,dom var superduktiga-dansade,spelade olika instrument,sjong o spelade lite teater,proffsiga musiklarare-behover jag saga att jag njot av detta..?
Hade ju dock varit lite roligare om jag kunnat laten nar jag stod pa scenen med smattingarna..hihi next time..
Verkligen en underbar skola med superbra sammanhallning-inte alls fel att etik ligger pa schemat- nagot alla skolor borde ta efter speciellt i dessa tider!
Satt lite med min medbedomare och diskuterade olika hemuppgifter o ovningar jag ska fixa under praktiktiden.
Efter lunch fick jag massage-hur ofta hander det pa ett jobb liksom??Sjukt skon maskin!! Jag kande mig helt groggy efterat-ar mkt stel i min nacke och i mina axlar sa det behovs! Men vilken kansla nastan som efter ett glas vin en happy day fast nog annu battre,man blev sa glad liksom,blev dock lite overraskad av en pianolarare och hennes elev-dar lag jag i en maskin under en filt ocksa kliver dom in..fast hon skamdes mer an mig..hihi.
Sen var vi ute pa garden under em i det fina vadret,fick ga en stund tidigare och jag passade saklart pa att ga en langrunda med en glad nisse som alskar solsken!
Han tittade mig rakt in i ogonen o markerade att jag har inte promenerat klart an,sotisen..Kanner inte for att laga mat ikvall kanner dessutom for nagot riktigt gott sa det blir nog thai-grillspett for mig ikvall.Kram Happy-Becca

Inga kommentarer: