söndag 26 april 2009

Sundayplans..


Idag måste jag skriva en hel del med..fast började skriva igår o då skrev jag om arbetsmiljö,idag blir det lite om könsskillnader b.la,djuupa analysfrågor som är intressanta jag måste bara sätta mig ner o ta tag i det..
Har fastnat vid face helt för länge idag..chattat osv..
Så nu ska jag sätta mig o skriva en stund,sen ska jag hem till mams trädgård o käka sillmacka(-färsk,stekt sill-min favvis på ett danskt rågbröd)o öl såklart:)vill även sola mig lite på balkongen,niice.
Har prel.bestämt med Marlene idag så kan hända att vi leker lite senare eller så får det bli en annan dag för jag känner att jag inte riktigt har tid att åka iväg idag o förstår om hon inte orkar komma hit..
Sen blir det tvmyskväll med djurisarna:)Innan back to school tomorrow..
P.s Lugn,lugn-Det är INTE saft i glaset utan Matteus ofcourse;)Becca

Inga kommentarer: