måndag 13 april 2009

Lugn,sista lediga dag i påsk.


Hade eg bestämt med en väninna som jag inte umgåtts med på ngra år men innan dess rätt mycket,men tycker det är skönt att jag valde att ta det lugnt-vaknade av ett hugg i magen inatt..blivit för mycket alkohol etc..den senaste tiden..så får dra ner lite på det nu i veckan.
Morgonen började iaf med promenad med nissen som vanligt sen powerwalk vid stranden o sen fick jag ett sms av min mams som ville fixa goda smörrebröd till oss-har blivit en trevlig vana:)
Sen har det inte hänt mkt mer idag,sov ett bra tag i em med.
Mysig tvkväll blir det,ska se Tonårsliv på svt kl 21.30 o ballar av stål (om jag orkar)kl 22. Men innan dess ska jag ta ett varmt bad o gå ut med Nissen.
Imorgon tillbaks till verkligheten som känns rätt så skön o lugn:)jobbar tis-tors sen långhelg igen,nice! Ledig fredag o sen nästa Måndag igen..
xoxo,Becca

Inga kommentarer: