torsdag 9 april 2009

So greatful!!

Jag ar sa glad idag!! Jag skrev ju har att jag ville gora mitt yttersta for att forsoka fa jobb dar jag praktiserar nu..Och idag kom rektorn in och sa att hon ville prata med mig,hon berattade att hon hort en massa positivt om mig och att hon garna vill anstalla mig i host!! Jag fattar inte det..sa sjukt kul efter bara ca 1v dar sa blir jag erbjuden jobb direkt efter min utbildning-Efter alla mothugg-for det har inte alltid varit latt for mig- har ofta kant mig motarbetad pa manga satt i livet..Och nu kanns det verkligen som att vinden har vant o jag ar sa tacksam!!
Jag blev sa rord idag,nara till grat av lycka.
Finns sa manga positiva saker med denna arbetsplatsen..Mer resurser-mer pengar sa dar ar fler pedagoger o mkt mer aldersindelat an pa ett kommunalt stalle-mkt mer pedagogiskt,de satsar mkt pa personalvard, aker tex utomlands varje ar tillsammans..,battre lon och i mitt fall betydligt battre lon,forrutom det sa ar det musikinriktad o for mig som alltid sjungit o aven dansat mycket i mitt liv kanns detta helt fantastiskt!
De satter upp musikaler o konserter ofta,so nice..
Och de behandlar varandra oerhort bra-som en familj o manga av lararna o pedagogerna har sina barn dar med sa det blir ju en stor gemenskap med foraldrar man jobbar ihop med alla pa ett fint satt,satsar mkt pa en trivsam arbetsplats o bra kollegor.
Solen skiner idag,ska satta mig pa balkongen med en ol o njuta..Sen ikvall kommer Katarina, sa ska vi ga en langpromenad innan vi satter oss pa Nama for sushi o vin..Och 4 dagars ledighet..
Kram o ha en harlig pask!Very-Happy Becca ,Thank u god!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!!!!!!!!!
Vad roligt!
Glad påsk :)
//J

Beccas sida sa...

Tusen tack!!
Dsamma ha det supermysigt,Kram Becca