lördag 4 april 2009

Mysig,solig dag o dejt..







Vilken harlig o varm dag! Borjade med en runda med nissen i parken sen tog jag sjalv en powerwalk vid stranden-sibbarp det var sa nice o behovligt..Men jag har faktiskt blivit ratt duktig pa att tanka over att rora mig mer o ata lite mindre o nyttigare-utan att bli for mycket pa nagot satt-for da funkar det inte!
Sen 11 nar det var overklarat sa ringde min mams o fragade om jag ville komma over o kaka en laxmacka sa dar blev det forrutom sol i tradgarden-ol en snaps o lax o sillmacka pa garden,nice!
Och nu dricker jag lite cider o ska snart satta mig en liten stund pa balkongen med en tidning o njuta en liten stund till av solen,innan jag ska kaka ngt o sen vila lite tankte jag.
Har blivit andrade planer IGEN..typiskt mig..
Det blev inget lilla torg igar,allt blev helt fel med min planering igar o satt laange i tele med en boy..
Sa idag blir den ursprungliga dejten av!! Vi ska ses sent ikvall o ta en drink pa JP for han skulle vara pa en forfest dar i narheten,sa det blir nog nice..
Wish me good luck...Lagger in lite bilder ifran idag. Ha en het Lordag,Becca

Inga kommentarer: