fredag 24 april 2009

Jag är såå glad;)


Idag hade jag möte med chefen direkt på morgonen o jag fick ett vik på ett år med stor chans till tillsvidare anställning (som innebär fast efter ett år)på den avdelningen jag ville:)Känns så härligt,fick många fina ord idag o det känns som allt slit o omsorg av barnen har gett sitt nu,ÄNTLIGEN!
Världens mest underbara arbetsplats utan skitsnack,glada miner,o stor omsorg av personalen,många förmåner o betydligt bättre ingångslön än inom kommunalt:)
Fick en solros av de kommande kollegorna o ett fint kort där det stod:Tack för denna tiden,välkommen igen till höst,det värmde!
Hade även en samling idag-inför barn o 3 pedagoger..men det gick bra o jag lyckades rätt bra med att fånga barnens uppmärksamhet;)o fick beröm.
Hade även ett väldigt bra snack med en väldigt ärlig killkompis-tack B:) Jag började inse en del om mig själv-negativa saker som behöver förändras,tänk att man är långt ifrån fullärd vid 31 års ålder..Man lär sig saker hela tiden om varför man är eller har varit på ett visst sätt,men jag älskar självutveckling-man ska ju hela tiden försöka nå det bästa-så nu ska jag vara mitt fabolous me-ärlig,rak o förstående som jag var förr-inte långsint,skeptisk,rädd osv..skit i vad som hänt förr nu är det NU o jag vill ha det bästa av nu:)
Nu ska vi snart bege oss mot Lilla torg,jag o Angelica o fira ORDENTLIGT;)Happy-Becca

Inga kommentarer: