onsdag 8 april 2009

Nice 2a date..

Ja igar blev det inte bloggat..Var inte hemma sa mkt..
Stressade ivag o handlade o lite sant innan jag skulle gora mig klar mig klar for att traffa M..Var forst valdigt pirrig men sen nar jag motte honom var jag inte alls nervos,skont!
Vi gick en promenad mot Thai house men dar var stangt just igar,typiskt!
Sa vi gick till hoghuset vid stranden har pa Limhamn o kakade kinamat-det var ok men bada tva gillar thai mkt mer,kina ar sa greasy o inte lika smakrikt..
Men lite vin till det,nice..
Det var supernice vi pratade om allt mojligt for att sen bete oss som fjortisar pa en bank..haha-kan ocksa vara kul ibland..Klockan var sa pass mkt att det var inte lont att ga hem till honom o jag hade naturligtvis inte stadat hemma sa det blev sa naturally..
En riktigt bra dejt dar man fick pratat lite mer ihop an pa var festkvall i Lordags.
Sa vi kommer ganska sakert ses igen,kanske redan i veckan. Happy-Becca

Inga kommentarer: