tisdag 28 april 2009

The Secret..



Nu har jag äntligen tittat på The secret,det var ett mycket bra budskap i den,tycker att ni som är intresserade av självhjälpsgrejer ska titta på den själva för att förstå det,men jag ska definitivt kämpa på med the secret;)
Kan tänka mig att många som ser den är skeptiska o tror inte på det,t.o.m jag tyckte att vissa grejer var lite väl..Men den som tänker så är säkert också typen som aldrig förändras till det bättre utan bara kör på,o sån vill ju inte jag vara:)
Den handlar om att försöka ta bort negativa tankar som hindrar oss ifrån att lyckas med allt ifrån kärlek till materiella ting o pengar,att man ska visualisera vad man vill ha o tänka positivt o undvika att tänka negativt för tankens kraft är mäktig.
Annars har jag idag också varit hemma,men mått bättre så imorgon blir det back to school o skriva prov hela dagarna.
Idag har jag inte heller gjort mycket men har handlat lite,köpte en god kycklingsallad ifrån Smörgåsbutiken o varit ute med nissen som jag snart ska ut med igen-härligt i skönt väder med musik i öronen:)Ha en skön Tisdag o ni missar inte desperate väl? Jag ska se Kattis o co först som är sjukt bra,gillar henne,och sist var Måns Herngren med i programmet-åhh vad tänd jag blev på honom-inte bara fin att se på utan fin inuti också..;)Becca

Inga kommentarer: