torsdag 2 april 2009

Helgplaner..

Nu ar det snart helg igen..Nice!
Fredag-jobba 8-13 sen ev till Lilla torg o mota upp Hansi dar med nagra guys..men inte sakert eftersom jag ar lite for lat o gammal for party 2 dgr i rad..men kanske en snabbis..
Lordag-ska jag pa dejt..! Ja det var ett tag sedan nu o det kanns som det ar dags..
Far se hur det gar,pratat om att ta en liten promenad-for att lugna mina nerver..sen ev ta ett glas vin eller 2 pa Lemongrass och-eller hos honom sen partaja med han o hans vanner..kan nog bli spannande ett gang killar pa typ 35 o jag..Om ni ar nyfikna sa kan jag beratta att det var ratt kille jag addade pa face som jag pussats lite med pa Glasklart for nastan ett ar sedan..Han tyckte att det var synd att vi inte bytt nr tidigare..Och nu har vi chattat en hel del pa face,men jag tar det verkligen som en rolig grej o har inga orealistiska fantasidrommar om honom som jag brukar ha..haha nej vet inte riktigt vad jag tycker men han verkar ball o lite spannande pa nagot satt sa helt klart vart en dejt o kanske mer..
Varfor ar killar aldrig nervosa infor en dejt??Ar jag sjukt osaker som person eftersom jag tycker detta ar sa jakla jobbigt??HATAR att kanna mig granskad-for vad man an inbillar sig sa ar det ju darfor vi ses..inte for att vi soker nya vanner liksom..Killar ar sa konstigt sakra pa sig sjalva eller sa skiter dom mer i vilket helt enkelt..Jag menar aven om jag inte har nagra kanslor for en kille jag dejtar sa ska han ju garna ha det for mig annars blir jag nog besviken..Fan vad sjuk man ar!
Nog om det..
Sondag-inga planer an men misstanker att det blir ratt lugnt..men manga mysiga promenader ar tanken o powerwalks.
Ledig mandag-lyxigt!! Far se vad jag hittar pa,vill garna passa pa att traffa friends nar jag ar ledig pga nisse o sa-lamnar ju inte garna honom ensam nar jag jobbat..Sen kanske lite plugg med.
Ahh lyssnar pa Velvets Queen nu o vad kan passa battre?? Kanns lite som att vinden har vant..vi far se.. Hot kisses,Becca

2 kommentarer:

bläckfisken sa...

lycka till med dejten!
Kanske kan ses söndag?
puss

Beccas sida sa...

Ja absolut bara jag inte ar for bakis.. da orkar jag inte aka ivag bara..Men ar ledig mandag med sa da annars kanske?Borjade chatta med dig idag men du hade redan loggat ut..Puss Becca