lördag 11 april 2009

Happy easter!

Har inte skrivit sen i Torsdags för min dator kranglade..men såklart fixade min kära väninna Angelica den i em,very nice-blir helt störd av att inte kunna gå in o kolla mejl etc..
Angelica är här nu,vi har varit på påskmiddag hos min mamma idag trevligt o många skratt o god mat! Men blev lite for mkt rödvin for oss..min mage klarar det inte så bra..o Angelicas huvud klarar det inte heller så bra så hon ligger deckad i min säng nu när jag surfar lite..Men det blir snart till sängs..skönt för jag har känt mig rätt sliten nu de senaste dagarna har blivit lite for mkt drinks..
Igår vaknade jag tidigt har man blivit gammal eller??gick iaf en skön powerwalk vid stranden sen hem till mamsen o käkade god lax o sillmacka med öl o snaps naturligtvis..Senare träffade jag Jenny- vi käkade pa thai o hon följde med mig hem för att vänta tills jag fixat till mig o senare typ 23.00 åkte jag till M..trevligt..Kom hem ca 3 inatt.
Sen ringde Poker 6.10 imorse..men jag svarade såklart inte var helt död..undra vad han ville hmm!?hihi.. Glad Påsk,Becca P.s Lägger in lite bilder imorgon.

Inga kommentarer: