tisdag 28 april 2009

Frågor..

Hoppas det är ok Anna.L att jag tog lite frågor från din sida:)
1,Vem var den senaste du träffade?Min mamma tror jag i söndags.
2,Hur lång är du?1,64
3,Hur löd ditt senaste sms(-mms var det)lite sällskap fick jag iaf;)
Mitt senaste sms:Vill också jättegärna ses imorgon,du råkar inte vara i limhamn imorgon?el vill ta en promenad på Ribban?har nämligen uppgifter att lämna in i skolan på mån så är lite stressad..
4,Mitt senaste inkomna:Ha,ha,ha tänkte att du skulle skriva det.Klart vi ska röka som fan!
5,Senaste samtalet? Rhys på mobilen o Angelica på hemtelen.
6,Helgens planer? Fredag ev träffa Jenny+ut på lite äventyr kanske..;)Lördag kommer mina favoritsläktingar hit ifrån DK (eller några av dom iaf)blir nog en lunch på Lilla torg:)Sen lugn kväll. Sön inga planer än.
7,Ögonfärg?Ljusblå
8,När vaknade du idag?6.30 men låg o halvsomnade om till ca 9.
9,Har du någon gång hittat en katt?Ofcourse som den animalrescuer jag alltid varit:)
10,Favoritplats? En mysig restaurang gärna på uteserveringen med goda vänner,drickandes mousserande o äta gott,även i romantiskt sällskap..
11,Vilken plats föredrar du minst?alla fordon(-instängdheten)
12,Vem fick dig att skratta senast?riktigt skratta var Marlene häromdan,o lite halvskratt igår med Angelica.
13,Var är du om 10 år?No se!!
14,Har du stationär eller bärbar dator?Bärbar
15,Sover du med eller utan kläder?Alltid med linne eller annan tröja på,nertill trosor eller naken.
16,Favoritglass?gillar det mesta men kan nämna några favoriter:Blåbärsglass,pecanötkola,sandwich,päronsplit.
17,Om du vann en miljon?Skulle jag shoppa,förmodligen resa o helst av allt köpa en ny,större lägenhet i ett fint område,självklart lite välgörenhet med:)
18,Vad dricker du till frukost?På jobbet kaffe med mjölk+vatten,hemma-vatten o ibland juice.
19,Hur sover du?Alltid på sidan.
20,Är du en beroendemänniska?Ja tror det men har också rätt lätt för att sluta med dåliga vanor efter ett tag-självinsikt.
21,Talar du andra språk än svenska?Ja hyfsat bra på danska o engelska,förstår lite spanska men kan inte prata..
22,Vad spenderar du helst pengar på?Med min budget nu..så prioriterar jag nöjen med vänner o vardagslyx.
23,Det senaste du stoppade i munnen?frukost:2 mörka,små mackor med kalkonpastrami+actimelshot o ett glas proviva.
24,Roligaste människan du känner?Vet inte faktiskt-men har jäkligt bra samspel med rolig humor med mina nära vänner:)
25,Ringsingnal?Friday
26,Har du kvar klädesplagg ifrån när du var liten?Ja supersöta SMÅ klänningar o en söt mörkblå kappa i bebisstrl b.l.a.
27,Flirtar du mkt? Ja det händer;)
28,Vart togs din profilbild?F.B profilbilden togs på Koi med Angelica i helgen,bilderna här på bloggen är ifrån förra sommaren(-ngra från DK)o en hemifrån på väg till DK för ganska exakt ett år sedan.
29,Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?Mina frågor/uppgifter till skolan i förrgår.
30,När var du i kyrkan senast?Lite mindre än 2 månader sedan,förrutom kyrkosalen/musiksalen på skolan för där var jag för typ 2v sedan.
31,Nöjd med din kropp?Ibland ,ibland inte men inte missnöjd så att jag mår dåligt.
32,3 närmsta vänner?Angelica,Jenny o Annsofi.
33,2 vänner du tycker är roligast att umgås med just nu? Marlene(-har iofs inte umgåtts så mkt nu men är rätt säker på att det blir kul) o Jenny.
Puhh det var mycket att skriva..xoxo Becca

3 kommentarer:

Anna sa...

Klart det är okej =) Jag snodde ju också den! hehe, puss

Anonym sa...

du är för gullig!
Gillar dig med. puss!

Beccas sida sa...

Vilken av mina anonyma vänner har skrivit detta?;)Puss