söndag 5 april 2009

Harlig,spontan natt...

Hade bestamt med M att vi skulle motas vid JP kanske vid 22.30-23 men som vanligt var jag sen trots att jag inte gjorde mycket igar,men jag sov,chattade,fick nakenbilder hehe etc..
Men iaf ca 00.15 var jag dar-fick skjuts av varldens snallaste-Angelica som var i Malmo igar.
Vi bestamde oss for att aka till Baten-Prins Bernhard o taxichaufforen korde oss till helt fel bat..haha en liten pensis bat pa ett skumt lage..
Men nar vi val var dar sa var det helt ok,fint o mysigt att vara pa en bat o det gungade inte alls haha till min belatenhet..Kandes ju saklart lite speciellt att vara pa en nattklubb med en person man inte kanner men samtidigt ratt avslappnat..speciellt efter 3 STARKA drinkar-he was a gentleman.. o jag fick tusen komplimanger,o vi hade supertrevligt dar!
Tyvarr stanger de redan 2.. o da var jag ju pa G..! Men han verkade ratt trott sa vi akte hem till honom skyllde pa att det var pa vagen hem for mig sen-han bor vid Bladins i en jattefin stor 3a btw..
Kan verkligen tanka mig att ses igen men maste saga att igar levde jag verkligen i nuet o hade sa kul o tankte att jag alskar ju sana spontana situationer jag maste bara vaga springa ut i dom oftare,sa det var en dyrbar kansla!
Kom hem typ 6.45..o sovit i knappt 3h..sa det blir mer somn sen och PIZZA-hungrig som faan,varit det sen igarkvall..
P.s Sander en liten halsning till min darlinggirl-Annsofi som nyss ringde ifran Kastrup o nu sitter i luften o landar lite senare idag i Dubai-nice..
Ha sa kul nu sweetie!Kisses Becca

Inga kommentarer: