onsdag 15 april 2009

Onsdag=pollen,jobb,tvätt-doing it with a happy face though:)

Haft en bra dag på jobbet,hade rytmik idag där vi fick besök av Klas Klättermus-musikläraren o kollegan var utklädda,barnen skrattade riktigt mycket o det var kul:)
Sen fick jag s.k testa en pojke inför ett kommande utvecklingssamtal-lite kul eftersom jag inte är van vid det ÄN..
Sen fick jag såklart massage under min rast,så skönt!
Känt av pollen främst under em,blir liksom obeskrivligt trött,man mår nästan dåligt lite groggy liksom så jag vilade en stund efter jobbet o mellan tvättrundorna,det värsta är att jag för en gångs skull blir svettig när jag har min pollenallergi-känns ju fräscht när jag både är på ett nytt jobb o dejtar..:( Jag som ALDRIG lider av armsvett annars..Så jag ska försöka inhandla ngn ny deo imorgon o se om det hjälper annars får man väl härda ut,stinker ju inte men inte van vid det så allt känns äckligt,jag är typen som inte luktar svett-under armarna ens efter ett träningspass..
Ska inte på fest på Lör..A har ändrat planerna lite då hon missade sitt flyg i Dubai! så det skjuts upp lite..Så nu vet jag inte vad jag ska göra på Lör förrutom musikalgrejen men det är ju tidigt på e.m-hmm Jenny vad sägs om en skabbig,fjortisfylla på Limhamn!?;)
Kvällen består av lasagne för typ 4kvällen i rad-loves it! Och promenad med nissen,bad o Sommer.Puss Happy-Becca

2 kommentarer:

Anna sa...

Prova på "absolut torr", brukar funka! Puss

M sa...

Dang girl! Jag har pollenallergi med! L.A har exploderat av pollen o jag med den, hahaha. :) Jag svettas dock ej, bara nyser skallen av mig. :)