fredag 3 april 2009

Loves it!


Kanner mig sa himla positiv o det har mycket med min praktikplats o vadret att gora,dar ar sa positivt att jag aldrig varit med om nagot liknande,sa mysigt
En liten pojke pa typ 1,5 alskade mig o ville mysa direkt o ville sen inte slappa mig..Naw sa himla sweet var det..!Fick aven komplimanger idag..nice!
Idag fick vi vuxna pasklunch med agg,sill etc o kakor pa fm.
Jag fick massage,igen.
Kommer gora mitt yttersta for att fa jobb dar i framtiden!
Dessutom har jag en i tankarna som jag redan gillar en hel del..Fick kontakt pa face for bara ett par dagar sedan men allt har bara flytit o vi har skitkul pa chatten o jag kanner mig saa avslappnad o glad med honom..Nice sahar till springtime!
vi har en del planer som jag hoppas gar i uppfyllelse snart..Men forst ar det val lage for en dejt..
Vi kanner varandra lite sen forr..han hade en liten crush pa mig under gymnasietiden o jag tyckte ocksa att han var sweet men hade nog ngn annan pojkvan da.
Har blivit lite andringar nu infor helgen..Jag ska till Lilla torg med Annsofi o ngra vanner o guys..ikvall o ska nog traffa dejten jag hade imorgon pa sondag-kanske tar en promenad pa Ribersborg- eller lite langre fram nar jag ocksa kan ta med vanner o festa sa det kanns mer spontant!
Kopte lite gott gott infor helgen..Rose-summerfeeling o cider-som jag eg inte gillar..for sweet for min taste och en eyeliner sa jag kan kanna mig foxy i helgen..Kisses o njut vadret! Happy-Becca P.s sorry att det blev dubbletter pa forra inlagget..

Inga kommentarer: