måndag 29 augusti 2011

Monday

Känns som att jag sitter i en flyttlåda:/ inte alls nice, har redan skrikit rakt ut, blivit svettig, o bebis gråtit lite:) Tapetsering o målningsprojekt påbörjat imorse... Jag var på jobb tidigt, så Stina tog Nissen o Lukas fick va i köket mot sin vilja...:/ Sitter i bädden nu som knappt får plats här, här luktar renoveringsäckligt, alla sladdar var utdragna o massa skit på golven, kuuul! Känner mej verkligen som hemma-not;) Men visst det blir sjukt fint sen!:) Planerar första möbelinköpet med, så det är kul! Haft en mkt hektisk dag på jobb, men såklart supersöta kids-åhh vad jag gillar dem-whats not to like liksom? Vi busar, skojar, sjunger o dansar, men mellan sånt clowneri så är det mkt jobb med nya barn som är känsliga nu den första tiden-mkt gråt... O mkt projekt... Nog om det! Vad gör du ikväll? Jag ska nog vila en liten stund nu tillsammans med mina redan snarkande djur,sen ska jag laga skrubba som Angies Kim fiskat-yeyy, sååå gott ju!!! Sen Robinson o Svenska Hollywoodfruar:D. Hade en trevlig helg-men den vore ännu bättre utan huvudvärken jag kände av lör o sön... MEN ni får mer info o pics ifrån helgen inom kort,föör trött nu... Puss vänner:* Becca

Inga kommentarer: