lördag 1 oktober 2011

I veckan...






Jag var ju hemma från jobb mån+tis-sen var magen mkt bättre,känt av huvudvärk o förkylning med-ni vet sådär på ett halvt sätt(-som att man tror att det ska bryta ut men det gör inte det)Såg en massa mysigt o fint/lärorikt när jag var hemma,"Efter tio" tycker jag är ett jättemysigt program,med intressanta människor/livshistorier etc,"Pluras kök" är ett helt annat program,men också mkt myysigt-har bara missat det tyvärr,för mkt bra på tv på vardagarna för en tv-junkie som jag:) Haft det bra på jobbet,härligt soligt varje dag:) Väldigt varmt för att vara slutet av sep! Fixade mitt sminkbord i hallen-blev bra,nu kan jag stå där o sminka mig ibland(-trångt på min lilla toa)Där kan ni även se en glimt av mitt nya hallgolv:) I tisdags fick jag nog av att gå hemma o känna mig halväcklig o ful,sminkade mig o gick ut o "apoteksshoppade" lite-Blev tandvårdsmedel-flux som är jättebra o tandborstar,köpte även vichy handkräm o Avene ansiktsspray(-får ju sponsra franska produkter;)Blev också "blutsaft" som är järn,kan vara bra att ta om man känner sig trötter.

Dagens: Tittade på Oprah med,o där var en tillbakablick på ett avsnitt när Oprah sitter o pratar med kloka Maya Angelo o Maya frågar Oprah: "Lyser ditt ansikte upp" när du träffar ett barn? Med det menade hon såklart att för ett barn är det avgörande, för hur barnet upplever att du känner när du är med barnet-Det är något jag försöker tänka på mycket i mitt jobb o det är då man blir populär o omtyckt själv<3 Barn tänker mkt mer på kroppsspråk/tonfall etc än ord o handlingar-De känner direkt om du är glad för att se dem o det är livsviktigt för deras självkänsla! <3 Becca P.s Smygfotade Nissen när han snusar gott o snarkar på mitt lår under täcket-cutie,o Lukas myser på som vanligt o tog hela sängplatsen;)

Inga kommentarer: