torsdag 3 november 2011

Att lyxa till vardagen...




Ja det försöker jag vara bra på...Det kan vara så många olika saker det där-från litet till lite större-det kan kosta pengar,men det behöver inte göra det!
Vardagslyx för mig kan vara:Att köpa hem vackra blommor,att spontant dricka ett par glas vin hos en god vän,att ta en härlig promenad med nissen-mysa med djuren,ta ett bad o använda härliga produkter,att köpa något fint man velat ha ett tag,julpynta,laga god middag till sig själv,gå ut o äta b.la.

Min största lyx som jag prioriterar högst av allt jag unnar mig nu, är att få hemmet städat-det är såå härligt att få allt rent o fint medan jag jobbar,en annan lyx som jag gillar är ju att fixa mina naglar en gång var tredje vecka:)O att njuta själv av ett glas vin eller 2,kolla något läskigt på tvn o laga riktigt GOD middag till mig själv-många unnar sig inte så mycket till sig själv,o det tycker jag är synd-Ta vara på det du har-ditt liv NU,du ska inte vara beroende av ngn annan för att kunna NJUTA:)

Min lyx idag var just att hemmet blev städat o fint, o på vägen hem köpte jag en dagkräm av märket Exuviance(-ska ju köpa all ansiktsvård därifrån nu o testa ett tag,åk såklart med betyg;)Köpte även ben o annat gott till nissen i djuraffären,o nu väntar ett varmt bad snart,o en riktigt smarrig middag:P KRAM,Becca

Inga kommentarer: