onsdag 23 november 2011

Lillördag




Har en väldigt skön sådan:) Fick sovmorgon-o tur var det,för jag blev väckt av min animalfarm hela natten typ:/ Såå skönt att få ligga kvar till typ 8.10,sen ut med vovven en lite längre runda en vanligt på morgonen,sen ett skönt bad med härliga produkter,sen rusa till bussen...O inse att den inte gick den tiden jag trodde,så jag väntade i typ15min..men det gick ok ändå:) Kom in mitt i samlingen o övning till julmusikalen,sjöng fiina visor med de små,får alltid så mkt kärlek o värme av de små liven<3
Imorgon är det min tur att ha etik samling.

Väl hemma (sent)så kom jag hem till ett nystädat hem-lyx;) jag fick även jättegod kalops av min mutti+köpte lite rödvin,o fick hjälp av Stina nere i källaren att hitta mina julsaker-så nu är här julpyntat o fint-julblommor,granar,tomtar,julbock,ljusstake,ängel o det kommer mer! Måste ha en krubba o min stjärna upphängd. Belysningen är bäst-såå mysigt!!!! Love christmas...

Även fått mer till barnhemmen i Ukraina-av min valident och av en mamma med dotter från skolan<3 värmer...

Dagens fråga: Förstår inte mig på människor som skriver elaka kommentarer i bloggar eller som skriver taskigt på facebook(-handlar inte om mig,utan allmänt)men jag bara undrar vad de får ut av det??? Känns så omoget,negativt o jobbigt bara...Om ngn gör mig ngt personligen så blir jag såklart ledsen el arg,men att klanka ner på folk man inte känner via en blogg eller face-det fattar jag inte...är det skönt för er att gömma er på ngt vis?avundsjuka? what? Aldrig betett mig så själv,o kommer aldrig göra det heller!!! Mycket osäkert och ohyfsat...

Dagens VARMA: Igår fick jag låna en bok av en gullig o klok kollega-hon sa "Ibland får man lägga sin energi på något som är viktigt istället"-så sant!:) På baksidan av boken står det b.la: "Jag har fått upp ögonen för att GUD kan jämna vägen för mig,stilla MINA stormar,hålla sin hand över mig och allt som är mig kärt OCH även göra livet lätt att leva när jag ber honom bära dess bördor för mig,MEN DET SKER INTE utan vidare. Inte utan bön" Becca

2 kommentarer:

Anna sa...

Haha, istallet for att lasa "animalfarm", laste jag "analfarm" HAHA!! Hoppas att allt ar bra med dig.. Snart ses vi!! Puss

Beccas sida sa...

Haha tur det inte var analfarm;)) Ser fram emot att ses snart söta Anna<3