lördag 19 november 2011

Vänskaps-lördag




Började dagen med en liten parkrunda med vovvisen,sen till kakboden för lite lördagsfrukost-eller mycket- med fina Rosita:) Tog olika sorters bröd,ost,yoghurt med flingor,juice o kaffe.
Sen gick vi en promenad vid havet,stötte på min kusin Jennie med hennes lilla family-o snart blir de fler-hon är höggravid med en till liten söt flicka:)

Vinkade av Rossan vid hennes buss och promenerade mot Limhamn C där jag köpte blommor-som vanligt,fina vita tulpaner blev det denna gången:) Köpte massa kul läsning-tidningar på willys o lite andra nödvändigheter,en flaska vitt på systemet,o provade några dofter på parfymeriet här-ÄLSKAR escadas "Especially" fresh o känns kvinnlig o lyxig- o håller hela dagen! Så den måste inhandlas!

Nu relaxar jag hemma några timmar till+tvättar,sen ska jag träffa Annsofi på thaihouse här o äta GOTT o ha det myys:) Sen ska jag förmodligen se "Så mycket bättre" tillsammans med Pernilla. Så 3 dejter med FINA vänner på min lördag,känns mycket bra! Önskar dig en fin lördag,vad du än har för dig<3 Becca

Inga kommentarer: