onsdag 30 november 2011

Veckan

Har varit lite kass på att blogga,men har haft lite att fixa med+mått illa i några dagar nu,så i månkväll var jag helt slut...vet inte om jag fått en liten bacill eller vad det är...

Självklart kommer jag berätta mer om mitt dop för er,o även visa bilder o kanske film-men jag inväntar en bild b.la,så det får vänta lite.

Fick ett glatt besked av min chef igår o det var att jag får köpa en klänning till nobelfesten-på skolans bekostnad-snäll chef man har<3,hon frågade även om jag behöver hjälp med håruppsättning-men jag svarade att jag har en stylist som kommer från Kph för att hjälpa till med det;)) Även en rolig arbetsplats man har med lite happenings:) Så på fre ska jag o Marisela försöka hitta the Princess Madeleine dress...
Sen ska vi fira fina Nellie som praktiserar hos oss(-hon fyller år idag)vi ska till Paddys på kvällen:)

O tidigare på dagen så ska jag på Kulturombudsmöte-eftersom jag är nytt kulturombud på skolan-spännande...halva dagen nästan. O igår hade jag möte med min valident o hennes lärare-såå mkt i huvudet just nu,även utv.samtalen nu+julkonsert på skolan snart.
Fick smaka min validents goda typ köttpiroger igår-de ska jag äta upp ikväll-såå gott,älskar mat ifrån andra länder-jag kan inte va svensk;)

Har även fått in mer grejer till barnhemmen i Ukraina-såå härligt,jag har knappt kunnat bära hem allt o min hall är nu full av grejer-o mer blir det...Härlig känsla i jul att känna att man verkligen gjort en skillnad för flera barn<3 Becca

Inga kommentarer: