lördag 5 november 2011

Middag o nu...





Som ni ju vet så möttes jag av en massa kiss i min nya säng när jag kom hem...:( Men sen gick jag till min mams som hade dukat fint o lagat riktigt god mat:) Först cava bubbel o gratinerad hummer,sen ankmiddag-o den blev Stina med bjuden på-jättemysigt att umgås tillsammans igen-min granne Stina o min mamma hängde ofta ihop under min barndom-vi har rest ihop flera ggr,festat ihop t.ex. Sen umgicks dem inte mer på flera år,o för ett tag sedan började de umgås lite igen:D Vi hade det trevligt-bara synd att man skulle tvätta en massa sen...
Kollade på Hellenius hörna o slappade lite innan jag somnade rätt tidigt o sen ut med nissen i trädgården så han fick kissa lite till vid 1,tog även in Lukis då...djurliv...

Idag gick jag upp vid 8.30 ut med nissen direkt! Härligt väder,lite nyhetsmorgon-men det var lite för "killigt" för mig idag (haha där störde sig ngn genusfreak;) God frukost,Annsann i telefon (till lite kaffe)berättade om sina eskapader i Kph inatt... Nu blir det relax ett par timmar,sen iväg o köpa lite vino o blommor förstås(-helgtradition nu)o lite gott till mig o Pernilla senare ikväll o till "Så mycket bättre":) Ha en härlig lördag friends! Becca<3

Inga kommentarer: