söndag 6 november 2011

Palma o Nice!





Ja nu har vi bestämt oss:)) Eller mest jag haha-snart tröttnar nog angie o min mamma på fakta o bilder från mitt semesterplanerande..:/ Men jag blir såå excited ju-det är en del av min personlighet som jag gillar skarpt-jag njuter av att se fram emot saker,jag blir passionerad o längtar...Det blir om ca 6mån,men jag vet att det går snabbt,6 mån sen vi var i Nice o det känns inte jättelängesen. Måste också börja spara om ngn månad! Gillar att bo lite lyxigt o just nu lutar det åt ett 5 stjärnigt hotell som ligger på stranden med gym,spa,fin terass,ute o inomhuspool,lyxiga rum,flera restauranger,jacuzzi ute etc etc...:D Kommer självklart visa er bilder på hotellet när vi bokat! Kommer åka i slutet av maj o stanna i 5dgr-fira min b-day med:)

Sen när vi kommer hem o jag förmodligen kan bli deppig så är det knappt 1,5mån kvar till nästa resa,min favourite so far-Nice såklart<3 där ska vi stanna i en vecka denna gången, så att vi hinner njuta ännu mer, o åka runt på Rivieran o se mer:D Just nu har jag kollat in ett 4stjärnigt hotell som ligger väldigt centralt-nära centrum o havet,också med gym o spa,takpool med panorama utsikt över bergen m.m:) Cant wait...! Lägger in några bilder ifrån Palma(-ni har ju sett många pics från Nice här,o de ligger under juni här-om ni vill kolla!:)Becca

Inga kommentarer: