torsdag 3 november 2011

My weekend

Känner på mig att denna helgen blir lika bra som förra:)
Berättar för er om den nu,för jag tror inte att jag hinner att blogga manana.
Direkt efter jobbet så kommer jag bege mig hem till min mams på FIN middag-inte hänt på väldigt länge nu,så det blir trevligt:) Hon ska bjuda på hummer till förrätt,ankbröst till huvudrätt o glass med ägglikör till dessert-såå gott,verkligen några av mina favoriter-hur gott är inte hummer!?!? Älskar det:P Så det blir lyx imorgon med!;)

På lördag vill jag relaxa,göra lite ärenden (köpa hem fina blommor b.la)kolla på "Så mycket bättre" på kvällen,o efter det så ska jag hem till fina Pernilla en sväng,blir trevligt-lite vin o bra samtal o sällskap:)

Söndag:Då ska jag bevittna mitt första dop-live,sett det på Uniteds hemsida,men live blir ju en helt annan grej! En supersnygg modell är det faktiskt som ska döpas-på gudstjänsten där Lena är pastor-"international",(förmodligen där jag ska döpas med!)Ska dit med Nellie,sen ska vi gå ut o käka någonstans efteråt o sen blir det kvällsmys här hemma med de små<3 Becca

Inga kommentarer: