söndag 27 november 2011

A new beginning

Hinner egentligen inte ens med en quicky egentligen...MEN ville att ni skulle veta att jag är inte arg mer:D Jag är förväntansfull,lite pirrig(-o kommer bli ännu mer pirrig sen)Kommer döpas på Lenas egna gudstjänst på international-där är lite färre människor än på de andra,men ändå typ 50 haha...Känns rätt mkt ändå:/ Det är jag o en annan tjej som ska döpas-skönt att det inte bara är jag...Ni får mer details sen,nu ska här badas o fixas,Angie kommer strax o då blir det en snabbis på julskyltning o frukost på Kakboden(-om vi hinner)
Ikväll ska jag ut o fira med ett litet kristet gäng+Angie<3 Funderar på Elysee,mums! Sen blir det en välbehövligt lugn söndagskväll med de bästa... Wish me good luck friends, o ha en mysig första advent! Pics kommer så fort jag hinner,Becca

P.s Min mamma har tagit fram kläder till mig nu på fm o strukit o packat ner allt fint...Mammor är nog rätt bra ändå (ibland)<3

Inga kommentarer: