onsdag 30 november 2011

Saturday









Hade en hur mysig lördag som helst-var på strålande humör! (Förrutom för att jag o min mamma bråkade,men det glömmer vi nu;) Lena hämtade upp mig o vi åkte till kakbodens goda frukostbuffé-vi pratade om allt möjligt,men också om detaljer inför dopet. Vi gick runt i några butiker+kollade julmarknaden här,när vi skildes åt,så köpte jag en parfym-Escadas nya<3
+en fin tvål ifrån Florens på parfymeriet till Pernilla-hon ställde ut sin konst i helgen,jag var där en snabbis bara,för helgen var lite hektisk för mig-men fina verk har hon alltid!:) Hem om ut med nissen,sen iväg igen till Lis på jullunch-jättegod mat såsom stekt sill,vanlig sill,räkor,kyckling,bröd o skinka,rödkål,brunkål etc. Såg så mycket bättre tillsammans med Stina o Pernilla-Wiehe o Laleh tyckte jag nog bäst om.
Becca

Inga kommentarer: