tisdag 22 november 2011

Början på veckan...


Veckan har rullat igång,ungefär på det sättet jag tänkte att det skulle bli. Nothing more,nothing less...Hängde lite med Stina igår,drack lite vin o snackade,mkt om nisses veterinärbesök-blev jätteglad över att hans levervärden var bättre!!!:) O vet sa även att han var väldigt pigg för sin ålder<3

Varit med gulliga kollegor så mkt det gått,tog en promenix på rasten till Pildammsparken med söta Eva:) E skänkte blöjor o lite varma tröjor till barnhemmen i Ukraina<3

Blir såå glad när någon vill skänka! Och det kommer lite mer i veckan+sortering av min egen garderob,Stina har också rensat sin:D

Känner att jag har en del att tänka på nu...Mycket som händer i Dec+dopet-utv.samtal+ min valident(-har en trevlig tjej nu)+alla julkonserter,julmiddag med jobb,nobelfesten m.m m.m
Imorgon har jag lite sovmorgon-nice!
Får städat i veckan med-underbart att komma hem till,sen blir det ju julpynta till helgen-Åhh ser fram emot helgen-ska göra en massa mysigt o kul i goda vänners lag-as usual<3 Becca

P.s Bilden är på en nyvaken Becca tidigt imorse-men samma morgonrock är på nu-älskar att slänga av smycken,obehagliga kläder o bh o bara myysa i sköna kläder-sexigt nej kanske inte,men mkt skönt!;)

Inga kommentarer: