onsdag 16 november 2011

Julmys...

Haft en rätt så arbetsam dag,bytt ca 20 blöjor-mer än vanligt!!! Jobbat i fsk.klassen med,varit ute mkt o frusit litegrann. Haft temasamling-så dagen har gått i ett..men varit helt ok:) Jag är ju julsugen nu så på vägen hem blev det inköp av julblommor+glögg-myys. Nu ska nissen ut o mat fixas,fastnat vid datorn o främst telefonen ikväll...Så pics får ni inom kort;) Ha en mys kväll,här ska det mysas med roliga kataloger o tidningar jag fått hem idag+avokado/laxmacka o tomatsoppa:)PUSS<3 Becca

Dagens: Måndag är sista dagen jag kan ta emot saker till barnhemmen i Ukraina,jag kommer ge er adressen till deras blogg,så kan man själv följa deras arbete,lovely! Trots att jag är superglad över att jag fått ca 7pers +jag att GE,så är jag förvånad över hur många som inte vill GE...Hur kan man inte vilja det? Its beyond me...:/ Thank GOD för att jag fått empati o inte är girig o snål! Är ni för snåla? är ni inte intresserade av andra människor,känner ingen empati?snåla?orkar inte? Varför ger inte DU?

Inga kommentarer: