torsdag 10 november 2011

Ons o tors



Hade en bra onsdag på jobbet,sovmorgon-men får tyvärr sällan sova länge i streck:/
Gick nog på överenergi o dansade loss till slutet-(vi dansar mkt med de små) Men sen var jag desto mer trött hemma...
O Pernilla kom hem till mig för att hjälpa mig med min nya rullgardin-men nope,vi fixade inte det....eller hon rättare sagt-not my thang;) Vi drack iaf lite rödvin o sen gick vi en promenad med nissen o beställde hem thaimat-jag orkade inte äta ute..så det blev lite av efterlyst+jättegod thai som jag ska äta resterna av nu:)

Idag har jag också haft en bra dag-lång dag,tors...7.30-18...:/ Sen storhandlade jag på ica o nu myys hemma med de små,även pratat med Angie om trevliga planer till helgen:D

Även fått in lite mer till barnhemmet-värmer<3 Men kom igen nu ni som läser detta med!!! Inte försent att bidra till en liiite bättre jul för dig o för en annan-finns nog inget så fint som att ge till någon som verkligen behöver det! O du som vill finna GUD,kan lätt hitta honom när du hjälper de behövande-ibland söker han upp dig o ibland måste du söka för att finna..Love,Becca

"Ett litet barn av Davids hus,ska göra vinternatten ljus. Ett barn ska hjälpa oss att tro,här mitt ibland oss ska det bo"
-Nu är det klart att våra förskolebarn o de yngre skolbarnen ska spela upp "Julevangeliet" o denna sjunger de mellan 1-5år+ngra sånger till-love that idea! O de mellan 6-9 spelar Josef o Maria etc.

Inga kommentarer: