söndag 6 november 2011

Lördagskväll...





Förrutom en jobbig mage(-pallar snart inte skriva om det mer-men så ni vet så är min mage not good at all for the moment,delvis mitt fel,ibland men inte jämt!) Slappade i samma kläder som kvällen innan-fresh;)Gick en liten promenix i mysiga limhamn o köpte thaimat med mig hem,kollade "Så mycket bättre" vad tyckte ni?? Jag gillade Lena PHs version igår,o Wiehes,mysigt feel-good program som vanligt!:)Sen var det dags att gå till Pernilla-bor såå nära,superskönt! Vi drack lite vin,åt lite chips o pratade om allt möjligt:) Hemma vid halv ett,la mig typ en timme senare. Nisse har varit med mig hela helgen-härligt!<3 Han passar perfekt in i Pernillas andliga/konstnärliga o indiska stil:D

Dagens GLÄDJE: På em var jag hos Stina ett par timmar,vi skulle skriva en grej ihop,o vi satt också o pratade om allt möjligt o drack cinzano,åt ost på grovt bröd o lite öl-mkt mysigt! Jag tog mod till mig o frågade om hon ville ställa upp nästa år igen med nissen,när jag vill resa-o hon sa JA!!! Becca

Inga kommentarer: