lördag 12 november 2011

Mysiga helg...

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll,gick in till Stina o bjöd henne på GOD middag,blev pepparbiff o bakpotatis,rödvin till det förstås-men nu får jag verkligen lida för det:( Har SJUKA knip i magen o orkar inte mkt...mår även lite illa...:( Men mysigt hade vi,gick även en långpromenad sent på kvällen i det kalla,friska vädret.

Angie är här nu o vi får försöka mysa så gott det går:Kanelljuset tänt,nyinköpta tulpaner o hyacinter o "Så mycket bättre" på tvn ikväll:)

Fick supermånga balsam+deo ifrån en bekant som har salong nära här-sååå fint o snällt! Även samlat in mer av tandkräm o blöjor fr förälder+Angie:D O jag har även hittat lite grejer här hemma att skänka(-barn i alla åldrar)Känns superbra att kunna bidra o förmedla. Nästa år blir det nog igen!

Även fixat nailsen i fm-jättefina o french denna gången;) Köpt en jättebra ansiktskräm på apoteket ifrån "Roche Posay"specialtestad på torr o känslig hud(-då exuviance inte alls passar min lite torrare hy...)+sb12.

Imorgon ska vi (om inget annat inträffar)träffa ensamma AC...Ska bli trevligt att ses igen o jag hoppas hon mår ok<3

Pics får ni imorgon! Becca #lovegivingpeople

Inga kommentarer: