söndag 13 november 2011

Godkväll!

Trots magont hela helgen...(men värst igår)så har jag haft en finfin helg i mkt gott sällskap,det var oerhört skönt att inte åka iväg någonstans utan bara relaxa i sköna,lugna limhamn<3 Men tyvärr går tiden alldeles för snabbt...O nu är det kväll o Angie har precis gått. Jag vill lägga in bilder till er,men orkar inte ikväll-tar sån tid..o den vill jag spendera med mina älsklingar-nu ta ett bad med minaprodukterjag köpt på apoteket:) Superhärliga! Var där idag med o köpte en cleansing oil(+fick en liten nattkräm på köpet.)Angie köpte också en kräm-samma som jag köpte igår o älskar den!
Annars har vi även idag haft en lugn dag,tyvärr blev det inget med AC pga min mage...:(
Får bli snart. Vi åt frukost på kakboden-jättegott:) sen apoteket+köpte lite skruvar o grejer så att Angie kunde sätta upp min rullgardin-o hon klarade det helt själv...GRYMT!!! Tur att jag har en handy-woman iaf;) har klickat hem flera fina kuddar till min soffa+påslakanset o ett superfint överkast ifrån hm.com(enkla o bra att best.ifrån) Om ngra veckor väntar lampor,gardiner o en rumsavdelare från Ellos,kul att det blir såå fint o MIN egen stil här snart:D Min mamma har varit jättegenerös-som vanligt...o köpt en massa fint till barnen i Ukraina<3

P.s Känner att jag har en del ansvar på mig i lektionsväg i veckan...får väl förbereda mig mentalt för det med...Ska även jobba (o ha ansvaret o lektion)i förskoleklassen imorgon...Puhh...Men får hoppas på det bästa!:) O det är mina gamla godingar så det blir säkert kul med. Pics kommer i dagarna!

Inga kommentarer: