lördag 26 november 2011

Irriterad som FÅ

Oj vad jag kan bli ARG ibland,det visste ni kanske inte? Långsint kan jag också vara...
Hade en fantastiskt trevlig dag,var på strålande humör,MEN min mamma förstörde det...Det är väl otroligt att man inte kan umgås med sin mamma i flera timmar utan att det blir tjafs el bråk...så är det ofta för oss iaf...bättre på senare år,men inte helt bra ändå...MEN vill inte gå in på vad det handlade om...bara avreagera mig lite;) Har lust att gå på boxning eller ngt så sjuukt irriterad fortfarande!!! Men nu måste jag försöka få tillbaka det positiva igen, för imorgon är en STOR dag då jag vill fyllas av positiv energi o glädje:)
Och om ni undrar så- YES jag kommer vara mkt nervös...:/ Men jag har några av mina united vänner/el andra troende vänner+Angie med mig,så jag tror det blir bra! Vet inte ens vad jag ska ha på mig...:O Nu blir det tidning i sängen innan sovdags<3 Becca

P.s Imorgon bloggar jag om idag på ett lite mer positivt vis;)

Inga kommentarer: