söndag 20 november 2011

Lördagskväll o Söndag





Hade en helskön lördagskväll!:) Åt gott o skrattade o pratade med Annsann,sen hem snabbt,ta ut tvätten,o klä på nissen o bege sig hem mot Pernilla,för att se "Så mycket bättre" hon hade gjort såå fint o dukat upp en massa goda nötter,pepparkakor o romglöggen:) Nisse satt som klistrad PÅ mig,förrutom när han snodde en massa pepparkakor:D

Tyckte det var kul att det var Lena PH-hon har en del gamla godingar;) Jag tyckte Laleh var såå grym-älskade den låten:"På gatan där jag bor",Timbuktu o Wiehe var också jätteduktiga,ja och Eva Dahlgren o Tomas Ledin-ja ni ser,nästan alla:) Underbart program!
Sen gick jag hem strax innan midnatt,sov gott inatt:)

Idag har jag tagit det lugnt,fram tills 15.30 då jag blev upphämtad av Caroline med familj o var i kyrkan-mysigt som vanligt:)Nellie var också med,kul! Nu kollar jag på "Law and order o ska äta lite strax-på tiden...tiden bara går o går...hinner inte med,har en del att fixa,eftersom sakerna till barnhemmet ska skickas imorg kväll!:) Och min nisse ska till veterinären imorgon-hoppas på bättre levervärden nu...<3 Inte billigt med djurvård-sjukt att det är mkt dyrare än människorvård...:/ Hoppas du får en bra fortsatt söndagskväll o måndag! Becca

Inga kommentarer: