tisdag 8 april 2008

Deprimerad..

Sitter här med ett glas rött för jag är så sjukt ledsen-deprimerad rättare sagt p.g.a det här med Niklas..Orkar faktiskt inte gå in på alla detaljer här men kan säga så mkt som att jag smsade honom idag dels för att verkl be om ursäkt(-även om han inte verkade tro på det)och dels för att förklara mej och dessutom skrev jag en ny sak jag fått reda på,han blev arg-för en gång skull och det känns riktigt tufft nu..Jag skulle haft smsat för det blev bara argare och argare för varje sms p.ga att jag är arg för att han inte alls förstår allt skit han gjort mot mej..under 1,5 års tid..och han kallar mej galen etc,när han också har orsakat mkt,men det är ju inte lönt med pajkastning,nu är det som det är,han verkar ha gått helt vidare,och det är ju bra men det gör fruktansvärt ont!Även att skiljas på detta sättet med en person man egentligen älskar (men samtidigt har så mkt agg emot är oerhört jobbigt!)Men detta kanske är enda sättet att gå vidare,jag vet inte,mår iaf som en psykpatient som inte har ngt hopp kvar och bara känner mej totalt misslyckad-så trött på allt! Dessutom har jag jobbsituationen,ekonomin o annat jobbigt att tänka på..
Jäkligt jobbigt att jobba idag när gråten hängde i ögonvrån,nu ska jag dessutom på gitarrlektion strax(-behöver mina komptimmar så jag måste dit tyvärr)men jag kan ju inte säga att jag känner för det direkt..
Tacka vet jag mina vänner,ni är det enda som funkat för mej nu de senaste åren,tror jag ger upp kärleken(-man och kvinna)för gott,man pallar inte hur mkt som helst och jag får det aldrig bra på det planet..Nu ska jag öva gitarr i ca 30min innan jag måste iväg..suck!

Jag hade en gång en dröm,men drömmen den blev ej sann,sen väcktes jag ur min dröm och drömmen försvann,svara mig nu var är den nu,jag bara undrar var är den nu?
Ur: Jag hade en gång en båt-Cornelis Wrejsvik b.l.a

Inga kommentarer: