lördag 5 april 2008

Partyyy..

Just nu är jag för hypad av kaffet jag drack i f.m..helt sjukt jag tål inte koffein och min mage tål definitivt inte det!!Jag blir så stirrig som andra blir av riktigt tunga grejer..Måste sluta..Fick en öl av min mamma så jag hoppas den ska lugna ner lite..

Var o shoppade på Limhamn nu för en stund sen,dels till födelsedagsgrisen och lite till mig själv..1.fin,blommig scarves,nagellack,strumpbyxor och VIN.Vad jag köpte till Annsofi kan jag inte skriva än (då hon är en flitig läsare av min blogg)

Inte varit ute och festat (ordentligt)på länge,det är nästan som om jag behöver bli knuffad ut,jag är så lat och ibland negativ när det gäller nattklubb..mer för dine and wine..blir så himla bakis nuförtiden och det blev jag aldrig förr,dessutom tar min mage stryk-bara idag när jag druckit kaffe har jag stora problem med den,jobbigt..Så det tar ngra dagar innan den återhämtar sig..Men jag hade faktiskt en period för 2,5 år sedan då jag var på etage typ 10 lör i rad..och hade askul varje gång!(Så man vet ju aldrig så kanske det blir)Har iaf redan inbokat att jag o Jane ska till glasklart nästa gång om ca 3v,någon som vill med?

Vi har inte planerat bestämt vart vi ska ikväll,får se.Som ni ser har jag iaf laddat upp med vin-en liten extra flaska med-måste ha det när jag gör mig i ordning,HATAR nämligen att göra mig i ordning,vill bara se resultatet-(väldigt otjejigt,jag vet)Tycker det är skittrist med tjejer som står läänge framför spegeln och gör sig i ordning istället för att bara festa loss på en förfest tex..Fråga Angelica hon vet..det är därför vi jämt är sena när vi ska någonstans för jag inte pallar..dessutom kan jag lätt komma hem med nyinköpta kläder som bara ligger i sin påse tills jag ska använda dom-(tycker inte det är kul att prova)Sen blir det buss mot värnhem ikväll(-en busstur gör också att man behöver lite extra innan,hehe)

Ha en kul lördag alla!Becca

Inga kommentarer: