söndag 13 april 2008

Ego

Även denna söndagen blev otroligt jobbig..Skulle egentligen träffat mina släktingar ifrån DK idag,ikväll men p.ga att jag har fått bekräftat lite grann vad jag har anat nu de senaste dagarna så mår jag riktigt kasst-och speciellt i fm när jag fick reda på det..Mina nära vänner får såklart reda på vad men vill inte att alla ska veta.
Det handlar ju såklart om Niklas och ännu en egosak han gjort..Så tyvärr kan vi inte avsluta som neutrala/vänner,men f.r.om nu kommer jag nog inte skriva så mkt mer om honom för jag kommer inte tillåta ngn som helst kontakt,detta lidandet måste vara över snart-Fan inte kunnat äta o sova ordentligt dom senaste dagarna+förstört planer med världens gulligaste faster+familj för den idioten..Men som tur var så kan dom komma på lördag-(nästan bättre med en lör med)Så det blir nog elysée´-fondue mums..
Resten av söndagen nu känns bättre,jag o Angelica har gått en låång promenad vid stranden m Nissen,ätit årets första mjukglass,vi stötte även på Jois-(Johan en gammal vän)så vi ska förmodligen ut o käka snart med honom innan Angelica far tillbaks till Fredriksberg,Vi hade en mysig kväll med vin och god lasagne-(som hon lagade..)Vi dansade loss ordentligt mot slutet haha..
Lägger in lite bilder på strandpromenad igårkväll,en bild ifrån en förfest-(hos Cecilia) där mina vänner Eva o Rebecca också är med,(ska nog träffa Rebecca i veckan)
Ha en mysig söndag alla! Kram,en ledsen Becca..

Inga kommentarer: