lördag 19 april 2008

Positiv

Idag känner jag mig rätt glad faktiskt,skönt med tanke på de senaste dagarna..
Hade en kul utgång igår,var ju först hos Lina,(och ja jag var 1 timme försenad minst..)Vi drack iaf vin och snackade en massa,sen åkte vi in till stan-koi och där var riktigt mkt folk,vi satt rätt mkt ute på uteserveringen,nice!Mötte en gammal väninna Marlene och vi hade ju såklart mkt att prata om,hon var jäkligt ball, hon skulle ordna en större lägenhet,jobb med bättre betalt+fixa drömkillen-en rik man på typ 40 som skulle köpa en hel affär med dyra väskor till mig..-(kan det bli bättre?)Hade varit kul att träffa henne igen,hon är verkligen en driftig,positiv person med energi-kan jag behöva ibland,(jag som har en tendens att bli latmask..)Natten slutade på BK med Lina,där stötte vi även på en söt kille som lina känt (på)sen innan..Jakob,han bor tydligen mittemot mej-bra kk-läge+vi håller det inom familjen.. Vi delade taxi hem.Tryckte i mig ett stort meal innan jag kojsade.Fick inte hånglat-(det ville jag ju)Men man har blivit lite kräsen,han ska va sjukt attraktiv om han ska få en kiss,men visst snackade man lite med guys igår..Och jag har fått tillbaka lite hopp om att allt utvecklar sig till det bästa för mig i sommar, känner för att gå ut,känner mej redan lite bättre ang Nik-snart helt över det+har fått JOBB i sommar!!så glad, på pilängen med där jag trivts super!Så 9maj börjar jag där-byebye RF.berg-men jag kommer sakna kidsen..(vill ta med mig dom)Även ön-barnen dom är såå söta,igår övade vi lite till småstjärnorna-ahh.. Nä nu måste jag vidare med dagen,tänkte köpa en bakad potatis med räkröra-så bakis hungrig..sen måste nissen ut i det underbara vädret!Ska kolla sen om Jane känner för en myskväll hos dom,annars är jag bara hemma ikväll,lite bakis med..Lägger in två bilder på mig o Lina.Pusssssar
R

Inga kommentarer: