torsdag 24 april 2008

Håll tummarna för mig!

Hej alla! Shit vad mkt negativa saker som har inträffat nu..fast mår ändå relativt bra för jag känner mej ändå inte i närheten så deppig som jag var för en veckas tid sen,och solen skiner ju:)
Har fått reda på att det här med mitt ny jobb har skitit sig-en fsklärare ska ta platsen direkt-(hon har varit där länge innan)men det finns fortfarande en chans att jag kan jobba på en annan avd i sommar i huset bredvid-pilängen.1+pilängen.2 på fredagar,HOPPAS!! Det var verkligen min glädje i mörkret nu.. Jag vill ha en kul sommar o kunna unna mej mkt av livets goda och mitt intresse:att gå ut o käka+dricka wine..(även lite barhopping på det:)Och det blir omöjligt med No Job.. Så håll tummarna för mig nu!
En annan trist sak:Fick en pinsamt lååg lön denna månaden..har ju gått ner i tid+2 karensdagar på det..hade ju både influensa och maginfluensa inom 3v..så jäkla orättvist att vi som jobbar så nära inpå människor ska ha karensdag-(var aldrig såhär sjuk på kontorsjobb som jag hade innan)Så jag förstod inte riktigt hur jag skulle klara den kommande månaden nu,men min SNÄLLA mamma (ibland iaf)ska ge mig födelsedagspengar i förskott- (blir ju 30 snart)Och måste kunna unna mej lite nöjen nu känner jag,nästa vecka går det också lite money för jag o Angelica ska på konfirmation i Kph hos min kusin Daniel,dessutom firar Anna sin 35-årsdag d 2/5,och imorgon är det glasklart-ska bli kul!Så cash behövs..Pussar

Inga kommentarer: