lördag 26 april 2008

Glasklart:)

Helloo! Åhh,var ska jag börja hade det underbart igår,kändes som en härligt lyxig kväll..Det började med att jag tog mig bort till torson mötte upp Jane där,och vi gick tillsammans till hennes vän Sannes killes lägenhet-SJUKT nice både läget+lägenheten-precis mittemot torso twisted(-som jag ska besöka snart,by the way-verkar riktigt bra!)Fick riktiga utomlandskänslor där,såå fint..Så nu behöver jag bara hitta en miljonär som bor där eller bättre upp som vill flytta dit med mig:)Han hade en etagelgh..Nog om den.
Sanne bjöd på sushi,shots,drinkar och bubbligt rosévin,jättegott o mysigt!Tycker att hon verkar riktigt trevlig,det vr 2 tjejer till där förrutom Jane o jag,(tyvärr glömt namnen)Sen åkte vi till Glasklart,skitkul där ifrån första stunden,Jane bjöd mig på champagne direkt när vi kom dit,min gamla (kända numera)klasskompis Anders Wrethov- som jag alltid gillat mkt, uppträdde med sitt band-skitbra o kul att träffa dom.
Och jag har hånglat nu(-låter så fjortis haha)Eller hångla är väl egentligen när man ligger ner o rullar runt typ..så vilt blev det inte men måånga kyssar med ett litet lammkött,typ 22 år..han var sjukt bra på det,mmm..Typiskt mej t.o.m där hittar jag lammkött..riktigt snobbig typ (rent utséendemässigt då)En jäkligt trist sak som hände var att jag träffade en kille där som verkade intressant..han var äldre,såg bra ut,finklädd,trevlig m.m vi dansade till heaven ,tror att vi pussades lite,han bjöd mig på ett glas champagne och sen kom vi ifrån varandra på ngt sätt,TYPISKT!där var mkt folk så lätt hänt..Så jag var en liten slut igår-på tiden..!!
Sen avslutade jag kvällen på BK-nyttigt..med Jane o Nico som jag även delade taxi hem med.
Och idag har jag väl inte varit piggast i stan..varit o storhandlat dock,så nu ska jag snart käka kyckling,vitlöksbröd+sallad med fetaost,gott-bakishungrig nu..Blev inställt med Anna ikväll så det blir bara lungan för mig,lilla huset på prärien blir det snart-bölar alltid till det,I know sjukt känslig!
Ha en härlig lördag alla,Rebecca

Inga kommentarer: