onsdag 30 april 2008

Ledig

Hello! Nu är man långledig (lite iaf)till på mån,så idag har varit en skön dag:)Förrutom att jag känner av min pollenllergi rätt mkt..ont i halsen t.o.m..
Började dagen vid datorn-Facebook-addict..sen träffade jag Anna och vi gick till nama och käkade sushi,så gott!!Fick dessutom rabatt (för att jag är en stammis)v världens bästa servitris-Sara,vi åt 10bitar och kunde nog ätit 10 till..sen bjöd Anna på dessert-tog en cheesecake.Sen har jag bara slappat,kollat tv+porr hihi;)
Blev tillfrågad att komma till Nico o Jane på grillning,men jag satt ju här i rosa pyjamasbyxor och känner mej mer mysig än festlig tyvärr för det hade nog varit riktigt trevligt..Har kyckling i ugnen+vitlöksbröd,sen 22 ska jag växla mellan sex and the city+barnmorskorna,sen blir det nog bädden inte alltför sent.
Har bestämt mig för att ha födelsedagsfest iaf,fyller ju ändå 30+kul med partyy!
Ska ha det hos Jane,dom har en fiin lägenhet på ön och jag kommer väl bjuda ca 10-15 pers,Jane ska även fira sin 28-årsdag samtidigt,sen blir det utgång-glasklart för mig,Indeed..;)Får se vad man fiskar upp den gången-Lammkött vs Daddy..?
Imorgon ska jag ev träffa Lina vi ska kolla in vårt nya favvisprogram-(ett av dom)Sanningens ögonblick-sjukt underhållande..!
Kisses och trevlig valborg till er som firar-(jag har inte gjort det på typ 1000år)R

Inga kommentarer: